onsdag 19 december 2007

Ut i vida världen

Idag har valparna lämnat mitt sovrum och flyttat ner till valprummet som ligger i anslutning till köket. Valprummet är egentligen en stor hall och en fd. gästtoalett som nu omgärdas av en hage av plywood. Kicki har fixat det hela mycket tjusigt med tvådelad grind och ligghylla till Memphis!

Valparna tyckte det var ytterst spännande att få se sig om i världen och kunde väl aldrig ana att den var såå stor! När deras förundran mattats av ägnade de sig åt att leka och nu sover de sött.

Nedan följer lite blandade bilder från inflyttningsfesten.









1 kommentar:

Anna sa...

Tjena!
Det verkar ha varit en grym fest det där, värsta röjet! Och massor av gott tidningspapper som man kan äta, det gillar jag!
Jag har också haft en ssådan där säng men jag stylade om den genom att gnaga av kanterna så nu känner man inte igen den. Jag skulle kunna vara med i det där Extreme Home Makeover säger matte.
/Justus